Hieronder vindt je de meest gestelde vragen van onze klanten. Als jouw vraag hiermee niet wordt beantwoord, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen
Je kunt via de contact pagina het contactformulier invullen met je vraag, daarnaast kun je via Messenger direct met ons in contact komen. We staan 24 uur per dag voor je klaar.
Geef alvorens uw reactie aan in welke taal u geholpen wilt worden.
Onze partners die onze producten via Bol.com/Amazon verkopen moeten u aangeven vanuit welk land zij de producten verschepen.
U behoudt altijd het recht om te kiezen voor één van onze distributeurs. Geef dit vooraf aan, zodat wij hiermee aan de slag kunnen!
Voor Zuid-Amerika en Azië variëren prijzen per regio. Hier worden per klant offertes voor gemaakt. Voor Centraal-Afrika rekenen wij EXW prijzen. Vraag hiervoor naar de voorwaarden en mogelijkheden.
Voor bedrijven: Afhankelijk waar het bedrijf is gevestigd, Europese klanten hoeven geen vergoedingen te betalen, aangezien deze kosten volledig door Carmor worden betaald. We raden in alle andere gevallen u aan contact op te nemen met uw lokale postdienst of overheidsorgaan dat de invoerrechten regelt.
Voor bedrijven die EXW inkopen is het afhankelijk van welke 3PL ingezet wordt voor transport.